Nu blir det släktkalas!

ja, som rubriken lyder. Nu blir det släktkalas :D
okej.. kanske inte västa jippyyy.. Men ändå ett litet yeeyy.  heh
Det är såhär.. haha. det lät som jag skulle säga ngt riktigt viktigt, bäst att jag fortsätter ;D
Min lilla syster och min mormor fyllde år för typ... ja inte vet jag( 2veckor sen kanske) ?
och min mamma fyller år om typ en vecka. Och jag fyller år mhh. det har jag fan glömmt :O
nej.. men om typ 20dagar eller ngt. sååå.. det blir världens största kalas typ.. mkt. nice.. eller inte :O
jag har inte fått ha ett ända kalas själv på typ 5 år. :´(
MKT sadface på det D: det kom till och med en tår :`)
meen whatever jag lever än. (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0