förlåt för dålig uppdatering D:

min dag idag så ut så här :D:D
Jag vaknade. Sen vid (vet inte hur mkt klockan var ) så träffa jag anton. 
Vi gick ut med min hund som bara var jobbig, han ville gå först heeeelllaa tiden D:
Sen gick vi hem till mig, och titta på lite filmer. Typ hulken, jumper, och ngt film med hobby *****
hah.
sen cyklade vi till viking ( typ pizzeria) och sen undertiden vi väntade på maten fick jag superont i magen D:
och det hade jag hela kvällen ! så jävla jobbigt! ( förlåt mamma ska ju inte svära :O:O:O)
nu ska jag sova eller nej det ska jag ju inte ;O
jag och anton ska ju lira WoW :D:D
pusss
här är en bild på mig (dock 4månader gammal) Annars skulle inlägget se helt tråkigt ut juu :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0